ارسال کالا درمحدوده شهر تهران به دو صورت امکان پذیر است.

  • توسط پست : در این روش هزینه ارسال کالا به عهده فروشنده می باشد و از زمان تحویل کالا به پست تا 48 ساعت اینده کالای مورد نظر به دست مشتری خواهد رسید . تیم پشتیبانی سی سی مونی  کد رهگیری کالا را در صورت درخواست شما، برای شما ارسال خواهند کرد.
  • ارسال توسط پیک: در این روش زمان ارسال کالا فوری میباشد و هزینه ارسال به عهده خریدار محترم میباشد .

ارسال کالا به شهرستان ها

  • پست : ارسال، بسته از طریق پست سفارشی و پیشتاز صورت می‌پذیرد. در مورد شرکت پست، از زمان تحویل به پست جمهوری اسلامی ایران حداکثر ۲ تا ۴ روز کاری طول خواهد کشید تا کالا به دست شما برسد. تیم سی سی مونی روزانه تمام سفارشاتی  که نهایی شده باشند را به پست تحویل می‌دهد. تیم پشتیبانی سی سی مونی کد رهگیری کالا را در صورت درخواست شما، برای شما ارسال خواهند کرد.
  • تیپاکس : شرکت خصوصی تیپاکس به منظور ارسال برای مراکز استان و شهرهایی می‌‌باشد که دارای دفاتر تیپاکس هستند، می‌باشد. سفارش‌هایی که در محدوده بافت شهری در شهرهای دارای دفتر نمایندگی قرار دارند، در منزل تحویل داده می‌‌شوند و تیپاکس برای رساندن آنها، هزینه اضافی دریافت نمی‌‌کند. مشتریانی که آدرس‌شان در خارج از بافت شهری شهر مقصد قرار دارد، می‌‌توانند سفارش خود را از دفتر شعبه مقصد تحویل بگیرند یا برای دریافت سفارش با شرایط توافقی اقدام کنند. پس از پردازش سفارش و تحویل آن به تیپاکس، پس از آن زمان ارسال در بیش از ۸۰ شهر که تک مسیره هستند به طور معمول 24 ساعته است. سرویس‌دهی تیپاکس در شهرهایی که دومسیره یا راه دور هستند، معمولاً در ۴۸ تا ۷۲ ساعت انجام می‌شود. .

توجه : در صورتی ‌که سفارش کالا به گونه‌ای باشد که دارای حجم زیاد و وزن سنگینی باشد تحویل از طریق باربری های مجاز صورت می‌پذیرد. تحویل سفارش به مشتری بستگی به محدوده جغرافیایی دارد. ممکن است ۲۴-۴۸-۷۲ ساعت زمان ببرد.