سایت سی سی مونی تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده می باشد که متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربران است .

درج هر گونه موارد غیر اخلاقی و مقایر با هنجار های اجتماعی در قالب نظرات مشتریان باعث حذف و تعلیق حساب کاربر مورد نظر خواهد شد، توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنای اگاه بودن و پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین همچنین نحوه استفاده از سرویس ها و خدمات،سایت سی سی مونی از سوی کاربر می باشد.

اطلاعات و مشخصات کالاهای عرضه شده در سایت سی سی مونی  از منابع زیر تامین میشود:

  • اطلاعاتی که توسط نمایندگی های کالا ارائه میشوند.
  • اطلاعاتی که از سایت های معتبر خارجی ترجمه میشوند.

از این سایت سی سی مونی  هیچ مسووليتي در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و يا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاه سازی مشتریان ،خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات متعهد میداند.

در سی سی مونی تمامی محصولات ، از لحاظ قیمت و موجودی تضمین شده است. با خیال راحت و اطمینان خرید کنید.

در صورت راهنمایی و نصب کالای خریداری شده میتوانید با پشتیبانی سی سی مونی در تماس باشید.

در صورت هرگونه تغییر رویه یا قانون در آینده در همین صفحه منتشر و به روزرسانی می شود. استفاده مستمر شما از وبسایت سی سی مونی  به منزله پذیرش هر گونه تغییر در قوانین است..

اهمیت درج اطلاعات صحیح هنگام ثبت سفارش

کاربران باید در هنگام ثبت سفارش خود، اطلاعات مورد نیاز مانند آدرس و کد پستی ، روش ارسال و اطلاعات شخصی را با دقت در فرم ثبت سفارش درج کنند. بدیهی است در صورت درج اشتباه اطلاعات، هیچ تضمینی در رابطه با تحویل به موقع سفارش به کاربر وجود نخواهد داشت و هزینه این تاخیر تماما بر عهده کاربر خواهد بود.

قانون کپی رایت و مالکیت معنوی

خدمات و محتویات سایت سی سی مونی صرفا برای استفاده شخصی و غیر تجاری شما عرضه شده اند. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت. هیچ فرد حقیقی و حقوقی، سایت و صفحه اینستاگرام، نمی تواند از اطلاعات و محتویات مربوط به وبسایت سی سی مونی  برای فروش، تولید محتوا یا ایجاد ترافیک در وبسایت خود استفاده نماید..

مالکیت معنوی محتویات فروشگاه اینترنتی سی سی مونی  شامل قانون حق تاکثیر شده و متعلق به فروشگاه اینترنتی    سی سی مونی است ..

ثبت قطعی سفارش چه زمانی صورت می گیرد

زمانی که مشتری از طریق درگاه پرداخت وجه مربوط به سفارش خود را پرداخت می کند، به منزله ثبت قطعی بوده و فاکتور مشتری صادر می گردد. این سفارش دیگر امکان ویرایش نداشته و اگر مشتری بخواهد، محصول یا محصولات جدیدی را به سفارش خود اضافه کند، باید درخواست خود را در قالب یک سفارش مجزا ثبت نماید. لازم به ذکر است که تعهد سایت سی سی مونی  در رابطه با سفارشاتی است که به صورت قطعی ثبت شده اند و هیچ گونه مسئولیتی بابت ناموجود شدن کالایی که مشتری در سبد کالای خود رزرو کرده است، متوجه سایت نخواهد بود.

حوادث قهریه و فورس ماژور

در صورت وقوع رویدادی که فراتر از کنترل هریک از طرفین باشد از جمله (و بدون تعصب به عمومیت سابق الذکر) آتش سوزی، سیل، طوفان، خرابی کارخانه، تعطیلی کارخانه، شورش، جنگ، اقدام صنعتی که مانع ورود به تأسیسات شود، دشمنی، در دسترس نبودن مواد اولیه یا هرگونه رخداد دیگری که خارج از کنترل سایت سی سی مونی  باشد، سی سی مونی  حق فسخ، تغییر یا تعلیق تعهدات قراردادی را برای خود محفوظ می دارد.